Training

Let op! Doordat onze reguliere sportzaal momenteel niet beschikbaar is, traint S.V. Arma wekelijks vanaf maandag 15 april tot de zomerstop in Sporthal Valkenhuizen van 19.30 - 21.30 uur (m.u.v. 15 april - dan eenmalig van 20.00 - 22.00 uur). Adres: Beukenlaan 15 in Arnhem. Wil je een keer met ons meetrainen? Neem dan even contact op met onze secretaris (06 - 819 720 63 of arma.volleybal@gmail.com).

Wij trainen iedere maandagavond van 19:30 tot 21:30 uur in de Sportzaal bij het Olympus College in Arnhem. Op deze avond besteden we eerst een uur aan het trainen van vaardigheden, om dit het laatste uur in de vorm van een partijtje in de praktijk te brengen.

De trainingen worden verzorgd door twee professionele en enthousiaste trainers, die de leden zowel iets willen leren als scherp willen houden. Hieronder zie je een foto impressie van de trainingen, wedstrijden en onze leden.

Wil je vrijblijvend komen kennismaken? Geen probleem! Je mag twee keer meetrainen om te kijken of het 'klikt'. Een bericht via WhatsApp (06 - 819 720 63 - Onno, secretaris ) of mail (arma.volleybal@gmail.com) vooraf wordt op prijs gesteld.

Volg ons op Instagram!